sobota 28. prosince 2013

TOP 5 oblíbených seriálů

Pro začátek bych řekla, že jsem se nikdy nekoukala na Přátele, Simpsonovi, HIMYM a pak ten holčičí, kde se jedna z postav jmenuje Lorelai nebo tak nějak. Ne že by mě to nebavilo, pár dílů jsem viděla, ale nikdy mě to uplně nechytlo. Co teda fakt nemám ráda, tak je Teorie velkého třesku. Uplně mě rozčiluje, jak se tam furt smějou ty lidi, mi asi určujou, kdy se mám smát nebo co a já se třeba zrovna smát nechci, protože mi to vůbec nepřijde vtipný. A pak jsem nidky nemusela Červenýho trpaslíka.
Ostuda teda je, že jsem ještě neviděla ani jeden díl Sexu ve městě. Bohužel nemám tolik času sledovat seriály, který mám rozkoukaný a ještě navíc něco nového.


Gossip Girl je asi jedinej seriál, kterej jsem viděla fakt celej. Nejradši jsem měla Serenu. Líbilo se mi její chování i styl oblékání. Podle jednich jejích šatů ze seriálu mám ušitý maturitní šaty. Asi to zní, že jí fakt hodně žeru, ale to zase ne. Kdo mi naopak hodně vadil, tak to byla Vanessa. To byla hrozně naivní kravka. Jinak jak je ten seriál dlouhej, tak si ani pořádně nepamatuju, co se tam všechno stalo.


Tenhle seriál mi dělá společnost zatím celý prázdniny. Na horory nekoukám, to mě nebaví, ale tohle je super. Někdy je to fakt strašidelný, takže u toho sedim se zakrytýma očima a stejně se skrz prsty dívám. Zajímavý je to, že každá řada je o něčem jiném, ale herci se opakují, takže na začátku každý řady si musíte zvyknout, že už je to zas někdo jinej.

U Misfits se mi nejvíc líbí díly, kde hraje Nathan. Pak už je to slabší, ale pořád celkem dobrý. Možná je škoda, že ty jejich schopnosti z toho seriálu postupně tak nějak odcházej a už se to tolik neřeší, ani je nepoužívaj. Zrovna mám kopu času a nový díly jsem ještě neviděla, takže na dnešek je plán jasnej.

True Blood jsem hrozně žrala asi před dvěma lety. Pustilo mě to, když Eric začal píchal s tou pindou Sookie, kterou fakt nesnášim. Nechápu, proč v každým podobným seriálu ta hlavní hrdinka musí hrát postavu naivní doroty, která si furt hraje na chudinku obklopovanou upírama. Stejně tak mě pustily Upíří deníky, když Elena začla s Damonem. Tim, že ta hlavní začne s tim zlým, kterej je tak hrozně sexy, mi zkazí celej seriál.

Je to děsně napínavý, takže chcete vědět, co bude dál a pak neni problém těch pár dílů, co jsou natočený, shlídnout během jedný noci jako já. Taky je to docela strašidelný.
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat